pereb
Registration date : 12/01/2009
Nombre de missatges : 24
Ubicació :
|
Assumpte: FELICITACIONS Dg Gen 25, 2009 8:20 pm |
|
|
MOLTES FELICITATS AL AMIC ALFONS, I AL SEUS COLABORADORS, PER LA MAGNIFICA TROBADA DE LLORET, A SIGUT FANTASTIC, " SOLSAMENT UNA COSA ", PERQUE NO PODIA SER UNA SETMANA EN LLOC DE UN CAP DE SETMANA ?, US IMAGINEU TOTA UNA SETMANA BALLANT COUNTRY CADA NIT, AMB TOTA LA FAMILIA QUE SOM TOTS ?, PERQUE DESDE QUE SOC EN EL MON DEL COUNTRY, EN SEMBLE QUE TINC UNA NOVA FAMILIA NUMEROSA, ES MARAVELLOS CUAN ARRIBES ALS LLOCS I TOTOM ET SALUDA, ET PARLA, I T´ACULLEN COM UN MES DE LA GRAN FAMILIA.
UN ALTRE COSA, TENIM QUE ACONSEGUIR EL RECORD GUINNES PROPOSAT PER EL AMIC JORDI " VANDER ".
SALUTACIONS A TOTS
PERE BARRIUSO |
|
MONTSE-BCN
Registration date : 23/01/2009
Nombre de missatges : 8
Ubicació :
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS Dg Gen 25, 2009 9:40 pm |
|
|
En nom meu i dels meus companys també felicitem als ORGANITZADORS d'aquesta trobada. Ha estat fantàstic i hem esgotat les piles ballant. Moltes gracies a tots els qui d'una forma o altre heu dut a terme aquest event. A alguns de vosaltres ja us he felicitat personalment, però perque les coses funcionin així de bé, i ens ho donin tot preparat, ja sabem que darrere hi ha altres persones, que també col.laboren. Fins a l'Octubre! Segur que hi tornem! Per cert, quan en hi podem apuntar?? Salutacions Montse Bou (Montse-Bcn) |
|
WhaHyaTsiLeNi
Registration date : 15/01/2009
Nombre de missatges : 52
Ubicació : Barcelona
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS Dl Gen 26, 2009 12:46 am |
|
|
Moltes gracies a tots vosaltres.................... I suposo que parlo en nom de tots els que em fet posible aquest event, os volem dir que estem molt emocionats de que os hagi agradat molt. Jo ja m'he quedat sense paraules de tant soport que he rebut de tots i cadascun de vosaltres.
MOLTES GRACIES A TOTHOM. ALFONS |
|
bach
Nombre de missatges : 7
Ubicació :
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS Dl Gen 26, 2009 1:29 pm |
|
|
En nom dls TWISTERS dir-vos que ens ho vem pasar d'allo mes be ............moltissimes felicitats a tots els q us ho heu currat.
Acabo d'anotar les dates de l'octubre en el meu calendari pq no se'ns passi.
Ptonets i fins la propera |
|
Number4
Nombre de missatges : 10
Ubicació :
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS Dj Gen 29, 2009 8:41 pm |
|
|
Això, quan ens podrem apuntar? A veure si aquest cop també soc la primera, per si de càs hi ha premi... jejeje |
|
WhaHyaTsiLeNi
Registration date : 15/01/2009
Nombre de missatges : 52
Ubicació : Barcelona
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS Dv Gen 30, 2009 2:15 am |
|
|
Aquest mes d'Octubre, desgraciadament, tambe estara limitat l'aforament a 600 persones, pero a l'Octubre del 2010 ja tenim aparaulada una sala de mes de 1200 persones, i llavors ja podrem asistir tots. Es una sala d'hotel que esta en construccio. Be, mes endevant ja os dire mes cosetes de les dues properes sortides. Gracies per la vostra paciencia. |
|
Contenido patrocinado
|
Assumpte: Re: FELICITACIONS |
|
|
|
|