¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

On es pot Ballar per la Costa Daurada?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo
Autor Missatge
Majete

Majete

Age : 51 Registration date : 28/01/2009 Nombre de missatges : 1 Ubicació :

On es pot Ballar per la Costa Daurada? Vide
MissatgeAssumpte: On es pot Ballar per la Costa Daurada? On es pot Ballar per la Costa Daurada? Icon_minitimeDj Jun 04, 2009 9:51 pm

Bona Tarda Compis,

Com tots sabeu de mica en mica arriben els dies de bona calor i disfrutar el maxim els dies.

Anar a la montanya o a la platja, com es el meu cas.

Com cada any vaig a passar uns dies per la Costa Daurada.
Alla bon clima, tranquilitat i si pogues bon ball.

Per aixo necesito rebre informacio que desconec dels llocs de balls per la Costa Daurada.

Tambe els telefons o si hi ha alguna pagina web.

Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
bach

bach

Age : Registration date : 14/01/2009 Nombre de missatges : 7 Ubicació :

On es pot Ballar per la Costa Daurada? Vide
MissatgeAssumpte: COSTA DAURADA On es pot Ballar per la Costa Daurada? Icon_minitimeDv Jun 05, 2009 1:49 pm

Per aquesta zona sta poc proocionat el country. Jo stic tb x la zona d'Hospitalet, Cambrils i locals no en hi ha, un dels mes coneguts de la zona es el CRAZY BOOTS de Tarragona, o el BEL&BOJ de Cubelles, son els dos q jo he anat, pero em qden lluny, no en se de mes.

el q si pots trobar son activitats d'estiu a les platjes on de tant en tant i a segons quins llocs fan country, aixo ho vaig descobrir l'any passat i precisament a miami Platja, Cambrils, Hospitalet de l'Infantl i Montroig hi havia country al carrer diferents tardes o nits.

fins i tot tens concerts de RIO SECO, akt ja fa tres anys q hi vaig i normalment es a finals d'agost a CAMBRILS.

Be aixo es tot el q jo conec, spero q alguna activitat d'aqsta et vagi be.

Rodeo fins la propera
Tornar a dalt Ir abajo

On es pot Ballar per la Costa Daurada?

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum: No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Fòrum Countrycat :: Fòrum Countrycat -