¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Problemes amb l'agenda

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo
Autor Missatge
.sa
Admin
.sa


Age : 45 Registration date : 29/07/2008 Nombre de missatges : 40 Ubicació :

Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: Problemes amb l'agenda Problemes amb l'agenda Icon_minitimeDl Mar 23, 2009 2:02 pm

ieps gent

molts m'heu fet arribar que esteu tenint problemes per penjar les vostres activitats a l'agenda de Countrycat

intentaré posar-m'hi aviat a veure què està passant, ok?

disculpeu les molèsties
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.country.cat
.sa
Admin
.sa


Age : 45 Registration date : 29/07/2008 Nombre de missatges : 40 Ubicació :

Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: Us funciona ara o segueix donant problemes? Problemes amb l'agenda Icon_minitimeDj Mar 26, 2009 3:26 pm

Doncs això: us està funcionant ara ja el calendari on-line? Seguiu tenint problemes per penjar una activitat? Quin error us dóna exactament?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.country.cat
willy




Age : 53 Registration date : 22/01/2009 Nombre de missatges : 16 Ubicació :

Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb l'agenda Problemes amb l'agenda Icon_minitimeDj Mar 26, 2009 3:44 pm

Si vas al dia de l'agenda i cliques a sobre no fa res. Que s'ha de fer exactament per anunciar qualsevol esdeveniment?

Silvia
Tornar a dalt Ir abajo
elmoianes




Age : Registration date : 13/07/2009 Nombre de missatges : 5 Ubicació :

Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: NO FUNCIONA L´AGENDA OI ?????????? Problemes amb l'agenda Icon_minitimeDt Jul 14, 2009 10:15 am

No hi ha manera de poder donar d´alta una Activitat on-line a l´Agenda. No sé si cal revisar el sistema o les instruccions no son les adecuades...
Com a molt s´aconsegueix deixar-la al fórum i a l´Agenda no hi surt...
En fi algú que ho tingi fàcil, ja s´explicarà.
gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Olga Font

Olga Font


Age : Registration date : 05/07/2009 Nombre de missatges : 11 Ubicació :

Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: Anoia Country a Vilanova del Camí Problemes amb l'agenda Icon_minitimeDj Oct 01, 2009 8:20 pm

Vaig penjar les activitats de setembre i octubre des del fòrum. Hi havia una opció de publicar-ho a l'agenda. Des de l'agenda on-line no trobo l'opció. S'ha de cliclar sobre el dia? No funciona, i ara des del fòrum no em surt l'opció de dir que ho col·loqui a l'agenda. He de fer alguna cosa que no faig? Em podeu ajudar? Merci.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Problemes amb l'agenda Vide
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb l'agenda Problemes amb l'agenda Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes amb l'agenda

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum: No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Fòrum Countrycat :: Fòrum Countrycat -